...

خرید بک لینک
نمیدونم دیگ چی بنویسم تو وبم ،میدونم خیلی وبم مسخرس و شورشو در آوردم ولی همش تک

تک نوشته هام حرفای دلمن ،وقتی میام اینجا مینویسم به طرز عجیبی آروم میشم،ولی چن روزه

اصلا حوصله اومدن به وبمو ندارم ،انگار چیزی ندارم بنویسم،از طرفی هم خوبه چون دیگ مثل

قبلنا ناراحت ،غمگین ویا عصبی نیستم ،خیلی خوب شد احساسم به M عوض شد ،تا من باشمو دیگ

عاشق نشم

درجواب بعضی هاهم باید بگم مهم نیس وبمو میخونین یانه من هیچوقت قصدم ناراحت کردن

کسی نبوده و نیست،من واقعا از خودم هم خستم نمیتونم یکی دیگه رو بیشتر از اینی که هس

وابسته کنم، شاید الان یکی دیگ جای من بود آدرس وبو عوض میکرد یا کلا حذفش میکرد ولی من

این کارارو نمیکنم تا واسم بشه درس عبرت که دیگ هیچ وقت هیچ وقت کسیو دوست نداشته

باشم،اینجا واسم مثل دفترخاطراتمه ،و هروقت میخونم یاد روزای بیخودی زندگیم بیفتم،،،

حسودیم میشه...

ما را در سایت حسودیم میشه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 153 تاريخ: دوشنبه 9 ارديبهشت 1398 ساعت: 12:29

صفحه بندی