خستمه

خرید بک لینک
خداااا،دردامو به که بگم ؟ به کی بگم انقد بدبختم؟ چرا کسی درکم نمیکنه؟ چرا کسی نمیفهمه منو ؟

چرا منو نمی بینی خدا؟ صدای گریه های شبونمو نمیشنوی؟نمیدونی که خنده هام همش الکین؟

توکه میگفتی از رگ گردن هم نزدیکتری پس چرا دستامو نمیگیری؟ چرا حس میکنم دوسم نداری؟

میدونی که من خیلی دوست دارم ،فقط یه سال مونده

حسودیم میشه...

ما را در سایت حسودیم میشه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 157 تاريخ: دوشنبه 9 ارديبهشت 1398 ساعت: 12:29

صفحه بندی