بوی یلدا و را می شنوی؟انتهای خیابان آذر
بازهم قرار عاشقانه پاییز و زمستان
قراری طولانی به بلندای یک شب..
شب عشق بازی برگ و برف...
پاییز چمدان به دست ایستاده!
عزم رفتن دارد...
آسمان بغض کرده و میبارد..
خداهم میداند عروس فصل ها چقدر دوست داشتنیست..
کاسه ای آب میریزم پشت پای پاییز..
و..تمام می شود
پاییز، ای آبستن روز های عاشقی،
رفتنت به خیر..
سفرت بی خطر..
« یلداتون مبارک»
حسودیم میشه...
ما را در سایت حسودیم میشه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 161