داغونم

خرید بک لینک
چرا همش باید بدبختی بکشم؟ دارم ذره ذره جون میدم،هیچکی به دادم نمیرسه،اون چرا بایدسیگار

بکشه و مشروب بخوره؟ بسم نیست این همه بدبختی؟ مسترM چرا نمیفهمی نفسم به نفست بنده ،

جونم به جونت بستس،بازم با این کارات عذابم میدی؟ من تحملشو ندارم،بخدا دارم جدی میگم

میزنم میکشم خودمو،بدرک که میترسم،بدرک که آبروی بابام میره میگن دخترش خودکشی کرده،

بدرک که ممکنه مامانم دق کنه،بدرک که دلم نمیخواد برم به جهنم،بهتر از اینه که اینهمه عذای بکشم

خدا منو یادش رفته،یادش رفته یکی تواین گوشه ازدنیا داره میمیره ،خدایا،خداجونم ،هیچی ازت

نمیخوام فقط اون دیگه اون کارا رو نکنه ،حالش خوب باشه، یا اینکه منو ببر پیش خودت ،تنهام

خدا،تنهام،تنهایی داره میکشتم..مسترM دوست دارم،دوست دارم لعنتی...

حسودیم میشه...

ما را در سایت حسودیم میشه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 147 تاريخ: دوشنبه 9 ارديبهشت 1398 ساعت: 12:29

صفحه بندی