خیلی سخته به عشقت بگی دوسش داری اونم دست ردبه سینت بزنه وبگه دوسم نداشته باش
وعین خیالشم نباشه که تو اینجا داری بخاطر دوریش،دلتنگیش،عشقش،غرور خورد شدت جون
میدی،میدونم الان حالش چجوریه،درکش میکنم،همیشه فک میکردم وقتی اون بهش میگ دوسش
نداره منم خوشحال میشم،انگار یجورایی ازش انتقاممو میگیرم ،ولی اینطور نیس،شاید میزان
ناراحتیم مث اون نباشه ولی خودمم پابه پاش ناراحتم، دلم میخواد جای اون گریه کنم،جای اون
فریاد بزنم،جای اون مشت بزنم به دیوار،ولی حیف که نمیشه...
حسودیم میشه...ما را در سایت حسودیم میشه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 124